Добро пожаловать, Гость
Логин: Пароль: Запомнить меня

ЧИ МАЄ КАСАЦІЙНА СКАРГА ВІДПОВІДАЧА ШАНС НА УСПІХ?
(1 чел.) (1) гость
УКР.: Юридичний форум: Порядок подання та розгляду позовів, ціна позову, витребування доказів, призначення судової експертизи, зупинення провадження, припинення провадження, повернення позову без розгляду, нововиявлені обставини, перегляд рішень Верховним Судом і ін.

РУС.: Юридический форум: Порядок подачи и рассмотрения исков в Украине, цена иска, истребование доказательств, назначение судебной экспертизы, приостановление производства, прекращение производства, возвращение иска без рассмотрения, вновь выявленные обстоятельства, пересмотр решений Верховным Судом Украины и др.
  • Страница:
  • 1

ТЕМА: ЧИ МАЄ КАСАЦІЙНА СКАРГА ВІДПОВІДАЧА ШАНС НА УСПІХ?

ЧИ МАЄ КАСАЦІЙНА СКАРГА ВІДПОВІДАЧА ШАНС НА УСПІХ? 1 мес., 1 нед. назад #4275

  • petro.galushka@gmail.com
  • Вне сайта
  • Осваиваюсь на форуме
  • Постов: 26
  • Репутация: 0
Рішенням окружного адміністративного суду, залишеним без змін постановою апеляційного адміністративного суду, позов управління архітектурно-будівельного контролю міської ради про зобов`язання знести самочинно збудований об`єкт задоволено. Як основну підставу для звернення до суду у 2018 році позивач надав припис 2012 року, який було винесено інспектором Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в області; цей припис від 2012 року відповідачем було проігноровано. На підставі рішення міської ради 2016 року було створено Управління державного архітектурно-будівельного контролю міської ради, яке подало позов на підставі зазначеного припису 2012 року; оскільки відповідач роками не з’являвся на об’єкт самочинного будівництва і позивач не міг винести та вручити відповідачу новий припис. Перевірки позивачем проводилися; складалися акти тощо; але припису саме від позивача (Управління державного архітектурно-будівельного контролю міської ради) відповідач не отримував.

Згідно з частиною четвертою статті 328 КАС України підставами касаційного оскарження судових рішень, зазначених у частині першій цієї статті, є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права зокрема у випадку, якщо відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах. Наразі (можливо помиляюся) відсутній правовий висновок Верховного Суду з приводу наявності або відсутності у суб`єкта владних повноважень (орган державного архітектурно-будівельного контролю) юридичних підстав подавати позов про знесення самочинного будівництва в межах ст. ст. 38, 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" і ст. 376 ЦК України на підставі припису, який було винесено іншим органом, правонаступником якого орган державного архітектурно-будівельного контролю не являється.

ПИТАННЯ: ЧИ Є В ДАНОМУ ВИПАДКУ У ВЕРХОВНОГО СУДУ ПІДСТАВА ДЛЯ СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ ТА ПОСТАНОВИ АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ? ЧИ МАЄ КАСАЦІЙНА СКАРГА ВІДПОВІДАЧА ШАНС НА УСПІХ?

Re: ЧИ МАЄ КАСАЦІЙНА СКАРГА ВІДПОВІДАЧА ШАНС НА УСПІХ? 1 мес., 1 нед. назад #4276

Добрий вечір! Щодо наявності чи відсутності правового висновку Верховного Суду з приводу повноважень органу державного архітектурно-будівельного контролю подавати позов про знесення самочинного будівництва за ст. ст. 38, 41 Закону "Про регулювання містобудівної діяльності" і ст. 376 ЦКУ на підставі припису, винесеного іншим органом, правонаступником якого орган державного архітектурно-будівельного контролю не є, треба шукати відповідну практику Верховного Суду.
Проте, можна припустити, що Верховний Суду відмовить у скасуванні рішення та постанови адміністративних судів у зв’язку з наявністю публічного правонаступництва.
Публічне правонаступництво передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.
Особливістю адміністративного (публічного) правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама собою повинна бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.
Фактичне (компетенційне) адміністративне (публічне) правонаступництво - це врегульовані нормами адміністративного права умови та порядок передання адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, який набуває певні владні повноваження внаслідок ліквідації органу чи посади суб`єкта владних повноважень, припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення компетенції органу публічної адміністрації чи припинення повноважень посадової особи (ВС від 12.06.2018 №2а-23895/09/1270, від 11.10.2019 р. №812/1408/16 і деякі інші).
Юридичне бюро Писаренка.
Вирішення складних майнових і податкових спорів.
www.fides.com.ua
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
+380 (44) 270 6046
+380 (50) 719 1016
  • Страница:
  • 1
Время создания страницы: 0.16 секунд