Добро пожаловать, Гость
Логин: Пароль: Запомнить меня
УКР.: Юридичний форум: Питання оподаткування, проведення перевірок контролюючими органами щодо сплати податків, зборів, обов'язкових платежів, адміністративного та судового оскарження рішень податкових органів.

РУС.: Юридический форум: Вопросы налогообложения, проведения проверок контролирующими органами по уплате налогов, сборов, обязательных платежей, административного и судебного обжалования решений налоговых органов в Украине и др.
  • Страница:
  • 1

ТЕМА: Податковий компроміс це дійсно добре ?

Податковий компроміс це дійсно добре ? 9 года, 2 мес. назад #1231

  • Leok
  • Вне сайта
  • Новый участник
  • Постов: 14
  • Репутация: 1
Проконсультуйте по ситуації. Прийшла позапланова перевірка по відносинам з “фіктивними контрагентами”. Може бути знято податковий кредит і валові витрати. ТОді виникнуть податки на кілька мільйонів. Чув, є можливість податкового компромісу по якій податок сплачується тільки 5%.
Податковий компроміс це дійсно діє, чи чекрговий обман з боку держави ? Сплачу 5% а кримінал за несплату податків залишиться? Може краще оскаржити позапланову перевірку в суді?

Re: Податковий компроміс це дійсно добре ? 9 года, 2 мес. назад #1232

Дякую за звернення на форум!

Підрозділом 9-2, яким починаючи з 17.01.2015 р. доповнено розділ XX Податкового кодексу України, встановлена можливість податкового компромісу, який полягає у звільненні від юридичної відповідальності платників податків і їх посадових осіб за заниження податкових зобов'язань виключно з ПДВ і податку на прибуток за податкові періоди, які мали місце до 01.04.2014 р., при їх сплаті в розмірі 5% від суми заниженого податкового зобов'язання з ПДВ і податку на прибуток замість сплати в повному розмірі.
Податковий компроміс реалізується при виконанні умов, встановлених ПКУ.

Податковий компроміс може бути застосовано протягом 90 календарних днів з дня набрання чинності підрозділом 92 ПКУ, тобто до 17.04.2015 року.

Щоб застосувати податковий компроміс, платник податків повинен подати по затвердженій Міністерством фінансів формі уточнюючий розрахунок податкових зобов'язань з податку на прибуток та ПДВ, зазначивши суму завищення витрат для оподаткування податком на прибуток та податкового кредиту з ПДВ, додавши опис господарських операцій, по яким уточнюються показники податкових декларацій.

Оскільки на сьогодні не має затвердженої спеціальної форми уточнюючих розрахунків для податкового компромісу, то такі розрахунки подаються за чинною звичайною формою, в яких в заголовку під словом «Уточнюючий» додається «Податковий компроміс» та зліва проставляється галочка.

Вказані уточнюючі розрахунки можуть бути подані як до так і під час проведення планової чи позапланової перевірки.

Уточнюючі розрахунки подаються разом з письмовою заявою про компроміс в вільній формі, в якій зазначається про застосування податкового компромісу, та з описом операцій, щодо яких здійснено уточнення податкових декларацій, в якому зазначаються дані для ідентифікації кожної операції, щодо якої завищено податковий кредит або витрати по податку на прибуток.
Форма і зміст заяви на компроміс, опису (переліку) господарських операцій, а також порядок заповнення уточнюючих розрахунків наведено в п.п. 3.4., 4.3. Методичних рекомендацій щодо особливостей уточнення податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу, затверджених наказом Державної фіскальної служби України від 17.01.2015 р. N13.

Протягом 10 робочих днів з дня подання уточнюючого розрахунку ДПІ приймає рішення про проведення чи непроведення позапланової перевірки виключно з питань витрат, які впливають на оподаткування податком на прибуток та податкового кредиту з ПДВ, про що повідомляє письмово.

Якщо повідомлено про непроведення перевірки, то сума задекларованих в уточнюючих розрахунках зобов'язань вважається узгодженою.

Якщо ДПІ вирішує провести перевірку, то проводить її і приймає податкове повідомлення-рішення, сплата податку за яким здійснюється у розмірі 5%; або складає довідку при відсутності виявлених порушень, яка підтверджує правильність податкових зобов'язань, зазначених в уточнюючих розрахунках платника.

Сплата занижених податкових зобов'язань за уточнюючим розрахунком чи податковим повідомленням-рішенням здійснюється у розмірі 5% від їх повної суми.
Сплата здійснюється протягом 10 календарних днів з дня отримання повідомлення ДПІ про непроведення документальної перевірки або з дня отримання довідки ДПІ про правильність сум в уточнюючих розрахунках або з дня отримання податкового повідомлення-рішення ДПІ за результатами проведеної перевірки.

Податковий компроміс можна застосувати й до податкових зобов'язань, визначених у податкових повідомленнях-рішеннях ДПІ, по яким після 17.01.2015 р. триває адміністративне або судове оскарження. Для цього треба подати письмову заяву до ДПІ про намір досягнення податкового компромісу. З дня подання заяви такі податки вважатимуться узгодженими і ви повинні сплатити їх в сумі 5% протягом 10 днів.

Податковий компроміс також можна застосувати протягом 10 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення, датованого, починаючи з 17.01.2015 р., за результатами перевірки, яка тривала у платника податків в попередній час. Для цього треба подати письмову заяву до ДПІ про намір досягнення податкового компромісу за податковими зобов»язаннями, визначеними у ППР. З дня подання заяви такі податки вважатимуться узгодженими і ви повинні сплатити їх в сумі 5% протягом 10 днів.

Процедура податкового компромісу може бути застосована також у разі, коли за рішенням ДПІ у платника податків була розпочата документальна планова чи позапланова перевірка або складено акт за їх результатами, але податкове повідомлення-рішення ще не прийнято. Для цього платник повинен подати до ДПІ уточнюючі розрахунки до податкових декларацій за податкові періоди до 01.04.2014 року, заяву про намір податкового компромісу і перелік (опис) господарських операцій, по яким уточнюються показники по податкам.

Після сплати податкових зобов'язань, узгоджених у процедурі податкового компромісу, такі зобов'язання не підлягають оскарженню і їх розмір не може бути змінений в інших податкових періодах; контролюючий орган не має права проводити перевірки щодо податку на прибуток та ПДВ за уточненими операціями у наступних періодах.

95% суми заниженого податкового зобов'язання, уточненого в процедурі компромісу, вважаються погашеними, штрафні санкції на них не застосовуються, пеня не нараховується.

Дії по заниженню податкових зобов'язань не вважаються порушенням порядку ведення податкового обліку чи умисним ухиленням від сплати податків, якщо платник податків досяг податкового компромісу, тобто не становлять складу адміністративного правопорушення чи злочину.

Через це, якщо по вашим відносинам з фіктивним контрагентом є підстави побоюватися мільйонних донарахувань податків після позапланової перевірки, то краще піти на податковий компроміс і уникнути штрафу, пені, адміністративної та кримінальної відповідальності.
Юридичне бюро Писаренка.
Вирішення складних майнових і податкових спорів.
www.fides.com.ua
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
+380 (44) 270 6046
+380 (50) 719 1016
Изменено: 4 года, 7 мес. назад от Юридическое бюро Писаренко.
  • Страница:
  • 1
Время создания страницы: 0.18 секунд