Добро пожаловать, Гость
Логин: Пароль: Запомнить меня
УКР.: Юридичний форум: Питання господарської діяльності, органи управління підприємством, обрання та звільнення директора, процедури припинення підприємства, порядок продажу майна, активів і ін.

РУС.: Юридический форум: Вопросы хозяйственной деятельности в Украине, органы управления предприятием, избрание и увольнение директора в Украине, процедуры прекращения предприятия, порядок продажи активов в Украине и др.
  • Страница:
  • 1

ТЕМА: фінансовий моніторинг

фінансовий моніторинг 1 год, 10 мес. назад #4368

  • bobobobo32
  • Вне сайта
  • Новый участник
  • Постов: 1
  • Репутация: 0
Доброго дня, маю таку проблему...
Продавав на новій пошті як фізична особа, ніколи не задумувався про якісь правил, якихось ФОПів, якісь ліміти і т.п. Одним словом продавав собі товар так й продавав...

Справа дійшла до того що мій рахунок заблокували через перевищення ліміту 500 тис\ квартал.
Фінансовим моніторингом Нової пошти займається компанія NovaPay, вона в принципі і являється ініціатором блокування рахунку в зв'язку з первинним фінмоніторингом.
Для розблокування нам надали бланк для заповнення і надання документів що в нас типу сплачені всі податки, що ми працюємо як фоп і т.п.
Але ми працюємо як фіз особа і документів надавати нема яких...
В результаті для розблокування і зняття коштів нам потрібно надати для фінансового моніторингу такі документи, або як що не надамо то кабінет буде розблокований через 2 квартали і ми зможемо продовжувати роботу.

На разі питання стоїть таким чином:
Чи передає нова пошта таку інформацію в НБУ, ( бо честно кажучи стремно, і сума не маленька вийде для сплати податку, а її в даний час на жаль немає ) ?
І чому саме період 2 квартали ? а що відбудеться потім ? чому потім можна продовжувати користуватися ?

4 оператори NovaPay з якими ми поспілкувалися по гарячій лінії заявляють що дана інформація не передається в НБУ, налогову і т.п. за власним бажанням NovaPay ( передача такої інформації відбувається тільки за вимогою того самого НБУ, суду чи т.п ).... але хочеться бути впевненим, не посилатися на те що кажуть оператори по телефону, і почати спати в ночі.

Отже чи передає таку інформацію ( по первинному фінансовому моніторингу) NovaPay в державні органи ? чи ні ?

П.С на майбутнє вивчивши ситуацію хочемо працювати чесно, створивши ФОП
Изменено: 1 год, 10 мес. назад от Юридическое бюро Писаренко.

Re: фінансовий моніторинг 1 год, 10 мес. назад #4371

Доброго вечора! За законом фінансова компанія не зобов'язана передавати інформацію щодо підстав зупинення розрахункових операцій у рамках фінансового моніторингу всіх клієнтів до НБУ, ДПС чи інших державних органів. Проте вона може це робити на власний розсуд, якщо вважає операції надто підозрілими, виходячи з індивідуальних критеріїв оціінки.
Як правило фінкомпанії зайвого нікому не говорять.
Період блокування 2 квартали відповідає внутрішнім критеріям Нова Пей. Логіка, мабуть в тому, що через два квартали сума ваших операцій в річному вимірі розбавиться, зменшившись. А також в тому, щоб ви добре подумали й узяли урок на майбутнє, що краще працювати офіційно й цивілізовано.
Якщо питання для вас має серйозне значення і того варте, то звертайтеся до юридичного бюро. Проаналізуємо обставини блокування коштів чи рахунку, розробимо проекти документів на поточний момент, стратегію для майбутньої безпечної діяльності.
Юридичне бюро Писаренка.
Вирішення складних майнових і податкових спорів.
www.fides.com.ua
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
+380 (44) 270 6046
+380 (50) 719 1016
Изменено: 1 год, 10 мес. назад от Юридическое бюро Писаренко.
  • Страница:
  • 1
Время создания страницы: 0.22 секунд