Так, ви можете отримати юридичну охорону українського товарного знака на території ряду європейських країн.
Для цього необхідно здійснити міжнародну реєстрацію товарного знака за Мадридською угодою для захисту на території всіх країн, які приєдналися до Мадридської угоди, чи окремих із них, куди ви плануєте продавати товар.
Для подання заявки на міжнародну реєстрацію товарного знака необхідно:
- заява про міжнародну реєстрацію знака у двох примірниках англійською або французькою мовами;
- 2 примірника зображення знака розміром 8х8 см;
- сплата збору за подання заявки в Україні на міжнародну реєстрацію знаку (600 грн.);
- сплата міжнародного мита;
- довіреність на право вчинення реєстраційних дій.
Заявка подається до ДП «Український інститут промислової власності» згідно до умов Мадридської угоди, після чого ДП «УІПВ» перевіряє та засвідчує, що знак відповідає тому вигляду, в якому він наведений у Державному реєстрі свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, а заявка подана на ім’я того самого заявника, товари і послуги співпадають з товарами і послугами базової реєстрації.
Після цього заявка на міжнародну реєстрацію знака надсилається до Міжнародного Бюро ВОІВ (м. Женева). Від дати відправки міжнародної заявки до Міжнародного Бюро починається міжнародна фаза міжнародної експертизи заявки. При цьому, датою подання міжнародної заявки встановлюється дата подання заявки до ДП «УІПВ».
Міжнародне Бюро ВОІВ реєструє знак в Міжнародному реєстрі, публікує інформацію в офіційному бюлетені ВОІВ (WIPO Gazette of International Marks) і направляє власнику знака сертифікат про міжнародну реєстрацію знака.
Термін видачі сертифікату від дати подання заявки до дати публікації в міжнародному бюлетені, як правило, складає від 3 до 6-ти місяців. Від дати публікації міжнародної заявки настає національна фаза міжнародної експертизи заявки.
Національна фаза розпочинається з того, що Міжнародне Бюро пересилає відповідні повідомлення всім країнам, що вказані в міжнародній заявці, та протягом 18 місяців з дати цього повідомлення кожна країна проводить експертизу знака згідно з національним законодавством, підтверджуючи дію міжнародної реєстрації стосовно всіх товарів і/або послуг, або частини товарів і/або послуг, або повністю відмовляє в охороні.
Зареєстровані знаки мають той самий юридичний статус, як і знаки, що подані та зареєстровані в країні за національною процедурою.
Головною перевагою міжнародної реєстрації знаків за Мадридською угодою становить її відчутна економія коштів.
Вартість наших юридичних послуг з міжнародної реєстрації товарного знака, включаючи витрат, складе:
1. Гонорар за підготовку та подання міжнародної заявки в Україні до ДП «УІПВ» – 2500,00 грн.
2. Гонорар за ведення діловодства та листування з Міжнародним Бюро ВОІВ – 20% від суми міжнародного мита.
3. Сплата збору за заявку в Україні – 600 грн.
4. Сплата міжнародного мита у швейцарських франках. Залежить від низки показників, зокрема, кількості країн бажаної реєстрації, зображення знаку, переліку класів МКТП, тощо.
Наприклад, мито для всіх країн Європейського Союзу та знаку не більше як на три класи без зазначення кольору та без вмісту зображувальних елементів становить 1 565,00 CHF.
5. Комісії банків, накладні й поштові витрати при сплаті міжнародного мита й веденні діловодства та листування з Міжнародним Бюро ВОІВ - 20% від суми міжнародного мита (або клієнт сплачує їх самостійно).
Калькулятор для визначення суми міжнародного мита є на сайті wipo.int.
Якщо у якійсь країні ЄС виникають труднощі чи вірогідність відмови в реєстрації знаку, то додатково знадобляться послуги патентного повіреного в цій країні, вартість яких складе від 500 до 1500 євро.